fbpx

שלושה מקומות שאסור לפספס בניקרגואה

מחפשים יעד עם חופים קסומים, אננס טעים, נופים טרופיים והכל בזול?
אתם חייבים להכיר את ניקרגואה! 

מדינה בה מורידים הילוך למקצב המקומי ונהנים מחוויה אותנטית בערים קולוניאליות וחופים משגעים. בין ג’ונגלים להרי געש, מגלישת גלים לגלישה על אפר וולקאני.

איך מגיעים?
טיסות למנגואה עיר הבירה או הגעה מקוסטה ריקה

אחרי ביקור בפנינה הנסתרת של מרכז אמריקה כבר לא תתגעגעו לתאילנד. חופים קאריביים וחופים אטלנטיים הם בדיוק הלוקיישן לחובבי בטן גב, אך גם לחובבי האקשן יש חופי גלישה מעולים! פה, לא תרגישו שאתם נמצאים במלכודת תיירותית. ניקרגואה זולה מאוד ומתויירת פחות משכנותיה, אך בעיני כל מי שמגלה אותה היא מתעלה על כולן.

אז מהם שלושת המקומות שפשוט אסור לכם לוותר עליהם?

סן חואן דל סור- עיירת דייגים מקסימה על חוף הים הפסיפי, אווירה תוססת, מסעדות, פאבים, חופים יפים ושקיעות מדהימות. מהעיירה ממליצה בחום לצאת ולגלות את עשרות החופים עוצרי הנשימה המאפיינים את האזור.

איסלה דה אומטפה- הוא אי מדהים ביופיו שנוצר מהתאחות של שני הרי געש, ממש במרכזו של אגם ניקרגואה. על האי מומלץ לבקר באגם צ’רקו ורדה, ברצועת החוף סנטו דומינגו, במעיין הטבעי של אוחו דה אגואה ובמפל סן רמון.

גראנדה- היא עיר עם אופי מיוחד. העיר מתהדרת בשלל מבנים קולוניאליים, לצידם בתים צבעוניים, בתי קפה ומסעדות תיירותיות. העיר שוכנת לצילו של הר הגעש מאומבאצ’ו וליד הפארק הלאומי מסאיה. מהעיר אני ממליצה לצאת לבקר בלגונה דה אפויו, לגונה מדהימה שנוצרה בתוך לוע של הר געש.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!
צרו קשר